Skip to main content

Posts

Showing posts with the label bank rakyat

Buka akaun semasa perniagaan di Bank Rakyat

Assalamualaikum, pada kali ini Accelerate Top Enterprise a.k.a ATE ingin membuka akaun bank pertamanya bersama Bank Rakyat. Perlulah diketahui bahawa akaun ini berfungsi untuk duit keluar masuk perniagaan. Kalau pakai akaun persendirian, nanti tak tercapailah hasrat nak berbisness macam jutawan yang lain. Ada lagi kelebihan akaun semasa ni berbanding akaun biasa. Jadi saya akan ceritakan pengalaman pertama kali buat akaun semasa untuk perniagaan ATE. Amaun buka akaun semasa RM1000.00 sahaja Ada introducer (bila dah siap isi borang, pegawai suruh cari introducer). Tak kisah la mereka tu ada akaun jenis apa pun, asalkan ada akaun Bank Rakyat atau ada buat pembiayaan Bank Rakyat Sediakan cop bulat syarikat (boleh buat di kedai) Emel syarikat dan nombor telefon syarikat kena ada (boleh create guna gmail) Kad pengenalan Proses buat akaun semasa syarikat ni tak terus siap pada hari tu jugak, mereka akan submit dulu dan semak butiran kita. Kena tunggu la beberapa hari a

Followers

Total Pageviews